torsdag 1 april 2010

2-årsdag!

Idag fyller Vegologi två år!!
När jag började blogga var det delvis som ett sätt att spara mina recept eftersom jag tidigare hade förlorat ett stort antal recept i en hårddiskkrasch, men också för att jag vill inspirera andra personer till att välja veganskt och ge en inblick i hur god och varierad vegansk mat kan vara. Att döma av kommentarer och mail jag har fått har jag uppenbarligen lyckats ge många den inspirationen, vilket är oerhört glädjande!
Men bloggandet har också sporrat min egen kreativitet ännu mer. När jag började skriva kunde jag knappast ana att jag två år senare skulle ha skapat omkring 180 recept och haft långt över 40 000 läsare!
Jag är nyfiken på hur ni har hittat hit, och vad ni tycker? Vad vill ni se mer av (förutom bilder givetvis, både min kamera och nu även bildöverföringsprogrammet krånglar, därav den långvarifa fotobristen), vad tycker ni om, vilka recept är era favoriter? Berätta!

2 kommentarer:

  1. hej, hittade precis hit från vegetariskt.com. har därför inte testat några av dina recept än, men de jag hunnit ögna igenom gör mig sugen på att testa dem.

    SvaraRadera
  2. Minns inte riktigt hur jag hittade hit-kan ha varit från vegofamiljen. Har iaf testat både svartbönsalladen med jordgubbsvinägern och fruktiga linser och njutit. Det kommer lagas fler recept härifrån:)

    SvaraRadera

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin