torsdag 2 december 2010

...och så är det dags igen...

En del av er kanske tycker att de senaste inläggen här börjar bli lite enkelspåriga, men ni få se till att stå ut med det, för vissa saker är värda att tjatas om. Exempelvis det här med att jag vinner recepttävlingar. För nu har jag vunnit ytterligare en! Den här gången är det en bakverkstävling på facebook-gruppen Nyfiken på vegan, där gruppens medlemmar röstade fram min magnifika trippelmoussetårta med choklad- och mandelbottnar som segrare. Den komponerade jag ju ursprungligen till reportaget om mig som Sveriges radios matprogram Meny gjorde i somras (vilket kan lyssnas på här!)


                                           Foto: Lotta Lannebo

4 kommentarer:

  1. Ytterligare ett frestande chokladrecept inne hos dig! :-) Bokmärker!

    SvaraRadera
  2. Härligt med tårta och vinst. Grattis!
    /mamma

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, allihop!

    Tina: alla mina chokladrecept är frestande! :)

    SvaraRadera

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin