måndag 15 september 2008

Efter vegomässan

Det blev på det hela taget en mycket lyckad mässa tycker jag! Massvis med spännande saker att äta och köpa, och jag provsmakade bland annat glassar, bakelser, kakor, och givetvis Veganvraks goda skorpor.
Redan när jag kom dit en stund före öppningsdags var det kö utanför, och när jag gick därifrån ett par timmar senare sträckte sig kön långt upp längs kvarteret. Tyvärr hann jag bara stanna de första timmarna, för sedan skulle jag resa till Söderköping och göra en konsert med mitt band. Det var faktiskt debutkonserten för just den konstellationen och det gick oerhört bra.

Igår var det så dags att fika på Södervegg tillsammans med Björn (Vegankrubb) och Fredrik (Kopanda) som båda visade sig vara mycket trevliga. Det blev en hel del prat om bloggar, vegomässan och matlagning. Jag är ju relativt ny som bloggare och det här var första gången jag träffade några andra, men absolut inte sista!

1 kommentar:

  1. Riktigt glädjande att höra att du uppskattar mässan så. "I love it" Helt fantastisk arrangemang och långa köer som sagt. Intresset och insikten för våra matvanor verkar definitivt öka. :)

    SvaraRadera

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin