onsdag 4 december 2013

Vegomässa på lördag!

Ni har väl inte missat att årets största vegoevenemang, Vegomässan, äger rum i Malmö på lördag? Jag har besökt samtliga Vegomässor som hållits i Stockholm sedan starten 2007, men denna gång kommer bli speciell för mig. Inte bara för att det blir min första mässa i Malmö utan framför allt för att jag kommer ställa ut på mässan med mitt vegoföretag Vegologi! Jag ställde även ut på Vegoforum i Stockholm i somras men denna gång kommer det vara kanske tio gånger så många besökare och väldigt många fler utställare, så detta blir verkligen spännande.
Besöker ni mässan så kom och säg hej till mig! Vill ni ta flyers eller prata om grönkål eller vad ni nu vill, så passa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin