fredag 13 december 2013

Vegologi ställer ut på Vego Vintage

Förra helgen ställde jag ju ut på Vegomässan i Malmö, och hela mässan blev verkligen en succé! Massvis med intressanta utställare och föreläsare, men av dem hann jag knappt se nånting alls. Det kom nämligen över 2000 (!) besökare så jag hade fullt upp hela dagen med att berätta om Vegologis matkonsultverksamhet samt Veganistan och visa upp vår fina bok Glass åt alla! Intresset var riktigt stort för alla tre, och många betonade verkligen att de tjänster Vegologi tillhandahåller behövs både på restauranger och skolor, så ni kan allihop hjälpa till att övertyga kockar och annan personal att efterfrågan finns på vegansk mat genom att sprida mina flyers!
Här finns en massa fina foton från mässan, tagna av Vegoteket-Fido.

Redan nu på söndag 15/12 ställer jag ut igen, denna gång på ett betydligt mindre evenemang, som dock säkerligen även det kommer blir väldigt trevligt. Vego Vintage är en vegansk julmarknad/vintageloppis/café som äger rum kl 12-16 i Skarpnäcks kulturhus i södra Stockholm.. Det kommer finnas massvis med läckra bakverk samt kokböcker, kläder och andra loppisprylar att köpa, och förutom Vegologi kommer även bland andra mina vänner från Kakboken utan ägg och mjölk och Green Laces finnas på plats. Hoppas vi ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin