fredag 24 maj 2013

Möt Vegologi matkonsult på Vegoforum!

Jag har skrivit om det några gånger tidigare, men nu är mitt matkonsultföretag definitivt på gång! Idag, lördag 25/5, hålls mässan Vegoforum  på ABF-huset i Stockholm och där kommer jag ställa ut och presentera företaget! Kom gärna dit och träffa mig! Forumet är gratis och förutom de flesta av Stockholms vegoföretag och föreningar bland utställarna finns även fika samt ett antal spännande föreläsningar.
Vegoforum pågår kl 10-16.

Jag har just byggt en ny (och ännu inte färdig) webbsida för företaget: www.vegologi.se. Där kan ni läsa om vilka tjänster jag kan erbjuda, men ni kan också skriva ut flyers. Det är ju så att ni som gärna äter ute har möjlighet att påverka restauranger, caféer, hotell, konferensanläggningar och andra matföretag så att de bli mer veganvänliga. Det kan ni göra genom att skriva ut mina flyers, dela ut dem till personalen och förklara att ni gärna vill äta där om de inför veganskt på menyn eller förbättrar befintliga rätter. Och det bästa sättet för dem att göra detta är förstås att anlita Vegologi matkonsult för att ge dem en grundlig föreläsning i vegansk mat och vilka fördelar de har av att ha veganskt på menyn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin