måndag 26 mars 2012

Den som väntar på nåt gott...

Jag beklagar verkligen min långa bloggtystnad. Den beror dels på stressen jag nämnde tidigare över att jag söker jobb (vilket fortfarande är aktuellt, ge mig gärna tips om ni har!) men också på att jag för några veckor sedan drabbades av en rejäl magsjuka. Trots att själva sjukdomen gick över på ett par dagar blev jag så försvagad att jag sedan under tre dagar inte kunde äta något alls utan bara lyckades få i mig vatten med socker och salt. Det gjorde förstås att jag inte ens ville tänka på mat, vilket var oerhört jobbigt eftersom jag annars gör det nästan hela tiden. När jag väl kunde börja äta igen vägrade min matglädje komma tillbaka och jag har sedan dess ätit i stort sett enbart för att bli mätt, inte för att det är roligt att laga mat, och därmed har det inte heller blivit några recept som är värda att bloggas.

Men förhoppningsvis har det vänt nu! Imorgon kommer jag berätta varför, och då får ni också ett helt nytt recept!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin