onsdag 1 april 2015

Sjuårsjubileum och säsongtips

Idag fyller Vegologi sju år!!
Jag har ju ett digert arkiv med omkring 400 egenkomponerade recept, och fastän receptregistret i högerspalten är oerhört utförligt och samlar samtliga recept i en mängd kategorier vill jag underlätta ytterligare för er att upptäcka mina äldre recept. För att fira jubileet inför jag därför en ny sektion som jag kallar "favoritrecept i säsong". Där tipsar jag om några av mina recept från just den tiden på året, och givetvis kommer tipsen uppdateras allteftersom året går. Sektionen återfinns i högerspalten, precis nedanför facebook-rutan.

De allra första tipsen återspeglar min kärlek till en av årets första primörer, maskrosblad, och är:

blomkålspuré med hasselnötter och dill
maskrospasta med selleri och färsk vitlök
sesammarinerad maskrossallad

1 kommentar:

  1. Awesome work.Just wanted to drop a comment and say I am new to your blog and really like what I am reading.Thanks for the share

    SvaraRadera

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin