lördag 16 november 2013

Vegologi ställer ut på Vegomässan

Lördagen den 7/12 äger årets största vegoevenemang rum, denna gång i Malmö. Vegomässan samlar en mängd företag och organisationer som ställer ut, föredragshållare, ett antal caféer och restauranger och förstås inte minst flera tusen besökare, och en av utställarna är Vegologi! Jag driver ju numera en matkonsultfirma som har som huvudsyfte att utbilda och fortbilda personal på restauranger, caféer, hotell och andra matställen i vegansk matlagning, och det är just som konsult som jag kommer ställa ut på mässan. Givetvis tar jag med mig en mängd flyers som besökarna kan dela ut till matställen, och sådana finns också att skriva ut från webbsidan.

Kom och säg hej till mig om ni är där! Jag hoppas vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Dela med dig på Facebook

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin